Prilike koje se svakodnevno mijenjaju traže čovjeka koji neprestano uči nešto novo da bi im mogao doskočiti. Činjenica je da učenici koji znaju učiti – vole učenje, a da ga oni koji nisu naučili učiti – ne vole, smatraju učenje nečim teškim i dosadnim pa prave probleme i sebi i učiteljima. Jedan od dobrih načina je da ih najprije ODUČIMO od sedam najčešćih pogrešaka lošega učenja. Koje su to pogreške, prikazano je na slici.
Što je alarmantno pogrešno u tih sedam najčešćih pogrešaka? To što trajno ODBIJAJU učenike od učenja, demotiviraju, kvare im percepciju onaj iskonski doživljaj učenja kao radosti otkrivanja svijeta i spoznavanja sebe. Rezultiraju obeshrabrujućim porukama tipa: to je dosadno, to je teško, nisi ti za to… ODUSTANI! Prva, dakle, stvar koju učenike treba naučiti kad ih učimo učiti jest da je riječ o vještini koju SVATKO može naučiti i u kojoj svatko može bitiUSPJEŠAN.
"Sve što ja uradim umjesto svoga učenika (ili svoga djeteta) – ono NE MORA. A ako ne mora, ni neće."
Uzimajući u obzir pogreške koje naši učenici često čine odlučili smo zajedno pokušati promijeniti stanje. Naši vrijedni učenici sedmih i osmih razreda odlučili su u nizu kratkih predavanja naučiti svoje razredne kolege učenju Informatike ,te samostalno istraživati teme koje imaju dodirnu točku s Informatikom.
Njihova predavanja, seminarske radove, prezentacije pogledajte na poveznicama ispod:
Računalni Virusi - Luka Čarija (6.B)
Mobilni Roboti -Luka Murko (8.B)